SÜRÜM : ALI213
BOYUT : 5.91 GB
Not: Erken Erişim aşamasında olan bu oyun geliştirme boyunca önemli ölçüde değişebilir ya da değişmeyebilir. Eğer oyunu bu aşamada oynamak için can atmıyorsanız o zaman oyunun geliştirilme sürecinde ilerlemesini beklemek isteyebilirsiniz.
Space.Engineers İNCELEME

Uzay Mühendisleri gerçekçi, hacimsel tabanlı fizik motoru özellikleri: Oyunda her şey demonte hasarlı ve yıkılan monte edilebilir. Oyun tek veya çok oyunculu modlarında ya çalınabilir.
Hacimsel nesneler bir tablo içinde birbirine blok benzeri modüllerden oluşan yapılardır. Volumetrik nesneler kitle, atalet ve hızla gerçek fiziksel nesneler gibi davranırlar. Bireysel modüller gerçek hacim ve depolama kapasitesine sahiptir.
Uzay Mühendisleri gerçeklik tarafından ve işlerin nasıl esinlenmiştir. Geleceğe 60 yıl tahmin günümüz NASA teknolojisi düşünün. Uzay Mühendisleri fizik kanunlarını takip etmeye çaba göstermektedir ve yakın gelecekte mümkün olmaz teknolojileri kullanmaz.
Uzay Mühendisleri İnşaat ve keşif yönleri üzerinde yoğunlaşmaktadır ancak aynı zamanda bir hayatta kalma tetikçi olarak çalınabilir. Biz oyuncular doğrudan adam adama mücadele yapan önlemek ve bunun yerine uzayda ve gezegenlerde hayatta kalmak için savaş makineleri ve surları inşa etmek için onların yaratıcılık ve mühendislik becerilerini kullanacaktır bekliyoruz. Uzay Mühendisleri birliklerinin ilgili olmamalı; Eğer inşa makineleri hakkında olmalıdır.
Erken erişimGezegen ve aylar - gerçek gök tamamen yok ve inatçı nesne (Dünya, Mars, yabancı, Ay, Avrupa Titan), volumetrik, atmosfer, yerçekimi, iklim bölgeleri esinlenerek
Oyun modları
- Yaratıcı - sınırsız kaynaklar, anlık bina, ölüm
- Survival - kaynaklar ve envanter kapasitesinin gerçekçi yönetimi; kılavuzu yapı; ölüm ve yeniden doğma
Tek oyunculu - Eğer tek uzay mühendisi olan
Çok - alfa sürümü (bir nihai sürüm)
Arkadaşlarınızla Yaratıcı ve hayatta kalma modu -
Kooperatif ve rekabetçi -
- Gizlilik özelleştirme: çevrimdışı, özel, arkadaş sadece kamu
- Max 16 oyuncu (bu ileride artabilir)
- Silahlar / üzerinde kapalı
- açık / kapalı Kopya yapıştırın
Worlds Başlangıç
- Toprak Kolay Başlangıç - temel araç seti ile yaşanabilir bir gezegen üzerinde başlar. Sizin hayatta kalma onların uçağı aralığında mağaza kurmak korsanlar saldırarak tehdit altındadır.
- Mars Kolay Başlangıç - Kısır, yaşanması zor gezegende kolonide haline gelir. Yakında bir su kaynağını güvence altına emin olun. Ayrıca yerel korsanlar sakının.
- Alien Kolay Başlangıç - yabancı gezegen serbestçe nefes yetmez çok seyrek oksijen ile bir yerdir. Düşman faunası ve bu gizemli dünyanın zenginliklerini iddia istiyoruz ve paylaşmaya istekli olmayan korsanlar yoktur.
- Ay Kolay Başlangıç - Bir yaşanabilir gezegen yörüngesinde aya başlayın. Baz korsanlar tarafından saldırı altında.- Boş Yıldız Sistemi - Bu 3 ayırt edici gezegenler ve onların 3 ayı olan bir yıldız sistemidir. Yerel fauna dışında gezegenler yaşamamaktadır.
- Hızlı Kurulum 1 - bir büyük gemi ve iki küçük gemi ile bir asteroid platformunda başlatmak
Kolay Başlangıç 2 - - (! Bu büyük sahne) çok sayıda büyük ve küçük gemilerin sahip yeşil asteroit istasyonunda başlayacak
- Lone Survivor - Bir başlayacak hiçbir gemi ile asteroit platformu terk
- sadece ... çöktü annenin gemi - Kırmızı gemi çöktü
iki Platformlar - - rekabetçi iki takımda çok oyunculu Dünya
- Asteroitler - çok sınırlı kaynaklarla bir kurtarma gemisiyle başlatmak
, hiçbir asteroidler - - Boş Dünya hiçbir gemi; Yaratıcı mod için uygun
Düşman NPC
- sabiroids (örümcekler): yabancı gezegenlerde ve Titan uydularından bulunabilir. Onlar metal blokları ve saldırı oyuncu yok edebilir. En sevdikleri av stratejisi avlarını sürpriz zemin ve un-yuvasında saklanıyor. Oyuncular bir örümcek öldürmek, yeni örümcekler süredir bölgede görünmez. Onlar da tüketilen nesneler ve bloklardan vücutlarının içindeki bazı bileşenleri saklayın.
- korsan bazlar: alanı içinde ya da planet yüzeyi kaplayan ya bulunabilir. Onlar kelle onlar drone saldırıları atlatmak eğer oyuncular yağma anlamına onların kapların içine gizlediniz.
- Düşman uçakları: onlar korsan üslerinden otomatik yumurtlamaya ve korsan topraklarına girişim sırasında oyuncuların saldırı
Gemiler (küçük ve büyük gemiler -, onları inşa onları pilotu ve onları ezmek
Uzay istasyonları
Birinci şahıs ve Üçüncü şahıs
Gezegen bazlar, karakollar, şehirler!
Adanmış sunucular - oyuncular bir eşler arası set-up, daha doğrusu bir oyuncu-host kullanmak yerine, bir üçüncü şahıs ana bilgisayara bağlanmak için izin verir. Sonuç daha az gecikme ile daha hızlı bağlantı ve daha akıcı çok oyunculu performanstır
Süper büyük dünyalar - çapı 1000000000 km'ye dünyanın boyutu (neredeyse sonsuz)
Usul asteroitler - oyun dünyasına asteroitler sonsuz sayıda ekler
Keşif - oyun dünyasına gemi ve istasyon sonsuz sayıda ekler; kazanmak ve fethetmek, keşfetmek, keşfetmek!
Delme / hasat
Hayatta kalma modunda Manuel bina - bileşenlerden blokları monte kaynakçı kullanın; sökülmesi ve yeniden kullanım bileşenleri için değirmeni kullanmak
Deforme olabilen ve yok edilebilir nesneler - gerçek oranlar, kütle, depolama kapasitesi, bütünlük
Senaryo editörü - oyuncular diğer oyuncular tarafından çalınabilir misyonlar ve oyun modları oluşturabilir. Bayrak, Deathmatch, yarış veya kampanya tahrik misyonları Capture - Kendi kural ve tasarımları ile tüm senaryo editörü kullanarak yapılabilir
Yapı blokları - hafif zırh (küp, eğim, köşe), ağır zırh, iç duvar, iç ışık, küçük kokpit, geniş kokpit, kargo konteyner (ler), matkap (karakter, büyük / küçük gemi), cevher dedektörü, yerçekimi jeneratör, nükleer reaktör, itici, topaç, montajcı, revir, manyetik iniş takımları, spot, podyum, kapak duvarı, merdiven, rampa, pencere (ler), ayağı, yem, tekerlekler, otomatik taret, silah, yapay kitle, konveyör, kolektör, konnektör, blok, kamera, sensör, zamanlayıcı, metin paneli birleştirme
Manyetik iniş takımları - Bir yüzeye gemini takmak (başka bir gemi veya asteroit)
Elektrik - bir tablo içinde her blok bir elektrik ve bilgisayar ağında kablolu; Elektrik nükleer reaktörlerin tarafından oluşturulan
Yerçekimi - gezegenlerin ve yerçekimi jeneratörlerinin ürettiği. Küresel yerçekimi jeneratör de mevcuttur.
Rotorlar - nesneleri döner oluşturmak
Gelişmiş rotorlar - bir konveyör sistemi olarak görev yapabilecek
Rafineri - işlem külçeler cevher hasat
Assembler - külçe üretim parçaları
Oksijen -, karakterin çıkar şu kaskı oksijen jeneratörü kullanarak buzdan oksijen üretmekSimetri / Yansıtma Modu - yaratıcı modda kullanışlı simetriyi gerektiren yapılar inşa
Silahlar - otomatik tüfek, küçük ve büyük patlayıcı savaş başlığı, küçük gemi mitralyöz, küçük gemi füze fırlatıcı
Büyük silahlar - (büyük gemiler için) füze fırlatıcı
Atlama sürücü - oyuncuların kısa bir süre içinde büyük mesafeler kat sağlayan bir seyyar mekanizması
Güneş panelleri - güneşten yakalamak ışığın miktarına bağlı olarak enerji üretmek
Dünya yönetimi - çok kopya, her 5 dakikada bir otomatik kaydetme, düzenleme, dünya ayarlarına (açık / kapalı açılabilir) “olarak kaydet”, yeni dünyalar oluşturmak
32 bit ve 64 bit - 64 bit sürümü nesneler, gemi ve asteroidler (neredeyse sınırsız) miktarını genişletir
Buhar Atölye - Topluluğun ile yarattıkları (yükleme ve indirme dünyalar) paylaş
Modifiye - Dünya dosyaları, shader, dokular, 3D modellerin
Kaynak kod erişimi - modders Github bulunabilir Oyunun kaynak koduna tam erişim elde edebilirsiniz ( https://github.com/KeenSoftwareHouse/SpaceEngineers ). Bu daha çok ve daha iyi değiştirilmiş içerik fırsat sunmaktadır.
Lokalize arayüzü (WIP) - Çekçe, Danca, Hollandaca, Almanca, İzlandaca, Lehçe, İspanyolca-İspanya, İspanyolca-Latin Amerika, Fince, Fransızca, Macarca, İtalyanca, Portekizce-Brezilya, Estonya, Norveç, İsveç, Slovakça, Ukraynaca, Rusça
Bloklar için Özel renkler - istediğiniz herhangi bir renk kullanarak yarattıkları özelleştirme
Yük gemileri - Otomatik pilot gemiler sektörden sektöre cevheri, külçe, yapılar bileşenleri ve diğer malzemeleri taşıyan (madenciler, Freigters ve askeri). Onlar yağmalanmış ama dikkat edilebilir, genellikle bubi tuzakları içerirler!
Çevresel tehlikeler - Karakterinizi ve meteor fırtınalarından Oluşturduklarınızı korumak (Güvenli, Normal, tufan Armageddon)
Konveyör, Kollektör, Bağlayıcı (ÖNEMLİ: Bu bir ilk iş-içinde-ilerleme sürümüdür ve gerçekçi bir versiyonu sonra eklenecektir) - Konveyörler envanterden envantere öğeleri taşıyın. Koleksiyoncular envanterine küçük nesneleri (cevher, külçe, bileşenler, araçlar) toplayabilir. Uzaya envanter öğeleri atabilir Konnektörler (gelecekteki güncellemede iki gemi / istasyonları ve transfer öğeleri bağlamak için kullanılabilir)
Yapay kütle - Makine gemilerde veya arabalarda, gemilere yararlı yerçekimi etkilenen kitle eklemek için kullanılabilirTekerlekler - rotor ve araçlar yapmak için yapay kütle ile bunları kullanmak
Otomatik taret - gatling, füze ve iç. Turrets çoğunlukla savunma mekanizması yerine diğer oyuncuları çekim olarak kullanılmaktadır. (. Örn küçük / büyük gemiler) Onlar (varsayılan olarak otomatik) yemlerden, meteorların, füzeler ya tüm hareketli nesneler üzerinde amaçlıyoruz - hedefleme kontrol panelinden değiştirilebilir
Büyük silahlar - (büyük gemiler için) füze fırlatıcı
Büyük ve küçük gemi değirmeni ve kaynakçı - monte ve daha hızlı blokları sökmeye ve daha büyük miktarda
Piller -% 80 arasında bir etkinlik hızında güneş panelleri ve reaktör tarafından üretilen enerjiyi depolamak üzere oyuncular sağlar
Pistons - Daha gelişmiş makine oluşturmak için seçenek sunar
İyon iticileri - atmosfer (boşluk veya aylar) olmayan ortamlar için uygundur / atmosferle gezegen kullanılmak üzere tavsiye
Hidrojen - hidrojen iticiler, hidrojen tankları ve hidrojen şişeler
Atmosferik iticileri - elektrik ile çalışan, sadece atmosfere sahip gezegenlerde çalışma
Fraksiyonların - oluşturmak ve hizipler katılmak, blokların sahipliğini belirlemek ve aralarındaki ilişkiler (düşmanca / müttefik) yönetmek. NOT: fraksiyonların şu anda çalışır-in-İlerleme edilir. (Sohbet ve iletişim örn.) Eklenecek ve bazı hatalar / sorunlar henüz tespit edilecek olan hala pek çok şey vardır.
Uzaktan gemi kontrolü - geminin kokpitin içinde olmadan kontrol gemileri (dronlar)
Uzaktan taret kontrolü - doğrudan kontrol kuleleri
3D baskı - ihracat (CTRL + ALT + E) ve 3 boyutlu oyunda tasarım yarattıkları baskı ( http://www.SpaceEngineersGame.com/3d-printing.html )Modifiye API - modders yeni bir çok olasılık getiriyor ve oyun içi nesneleri erişebilir C # kodlarını yazarak oyunu etkilemek için onları tanır (WIP - gelecekte eklenecek daha fazla özellik)
Taslaklar - bir plan üzerinde gemi veya istasyona kaydetmek ve oyun yapıştırın
Projektör blok - proje tasarımları ve projeksiyon kaynak
Sensör - gemileri, palyers, asteroitler, istasyonları, yüzen nesneler ve onların durumunu (dost, nötr veya düşman) ve sahipliğini algılar
Ses blok - duyurular için önceden tanımlanmış tür alarm olarak ses veya siren çoğaltmak
Programlanabilir blok - oyuncuların bloğu tarafından yürütülen küçük programlar yazabilirsiniz
Haberleşme - oyuncular ve gruplar arasındaki sohbet
GPS - almak, göndermek, oluşturmak ve yönetmek GPS oyununda koordinatları
Voksel eller - şekli ve asteroitler oluştururlar ve (yalnızca yaratıcı mod) onların maddi değiştirmek
Xbox denetleyici desteği
Eğer oyunu satın önce mevcut özellikler listesini okumak için emin olun. Size ne olduğuna bir fikir verecektir veya fiilen çalışmıyor: http://www.SpaceEngineersGame.com/features.html
Nasıl oynanır
Bu video eğitimi izleyerek başlayın
http://www.SpaceEngineersGame.com/how-to-play.html
Performans Notlar
Uzay Mühendisleri geliştirme ve sık optimizasyonlar geçiren içindedir. Performans daha iyi olacaktır.
Performans dünyanızın karmaşıklığına ve bilgisayarınızın yapılandırmasına bağlıdır. Basit dünyalar hatta düşük-uç bilgisayarlarda sorunsuz, ancak zengin nesne etkileşimleri ile daha karmaşık bir dünya bile üst seviye bilgisayarları aşılmasına neden olabilir.
Performans önerileri okuyunuz: http://www.SpaceEngineersGame.com/performance-advices.html
Minimum gereksinimler basit sahneleri çalıştırmak için en az yalın temsil eden ve mükemmel bir deneyim garanti etmiyoruz.
SİSTEM GEREKSİNİMLERİ EN AZ:
İşletim Sistemi: Microsoft Windows 7 (latest SP) 64-bit
İşlemci: Intel 7th generation or higher
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: Geforce 4xx veya üstü / ATI HD 5xxx veya üstü, Rx 2xx veya daha yüksek
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 10 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX® compatible on-board
Ilave etmek, Notlar: NOT: minimum gereksinimleri oyun ama gezegen özellikleri olmayan çalıştırmak için yeterlidir.
İndirme Linki (DRİVE) -TIKLA
İndirme Linki (SKIDROW) -TIKLA
STEAM -TIKLA





Yorum Gönder